Admin Admin

Antal indlæg: 8 Join date: 08/05/08
 | Emne: karakter skema Fre maj 09, 2008 10:37 am | |
| Navn: (Og dette skal være dit fulde navn... Vi gider ikek se sådan noget som vampireslayer145 eller sådan noget.. karakterens navn...)
Alder:( det siger lidt sig selv,du skal være imellem 17 til 19)
familie:(hvordan er din karakters familie lever de stadivæk eller hvordan døde de er din familie levede risikere du at vi gør dem til et plot)
begrundelse til a være på skolen:(hvorfor er din karakter på skolen er hun/han kriminel eller psykisk syg eller er der en anden grund til at han/hun er der?)
årgang:(hvilken årgang er din karakter på der er tre årgange)
Udseende:(Dit udseende... Detaljeret beskrevet, og gerne med et billede)
specile tegn: (er du engel hvilken farve vinger har du så og er du demon hvordan ser du ud i demon form med mange horn eller kan du overhovedet forvanle dig til et menneske er du menneske har du så et ar over øjet eller)
Personlighed: Og jeg har set en profil før hvor der stod 'ond' herunder.. Det acceptere vi altså ikke her... samt hvordan du er, og måske hgvordan du er overfor folk du ikek kender... gerne detaljeret...)
styrker:(hvad er du god til)
mangler(hvad er du kanp så god til)
Baggrund:(Uh.. her kommer det sjove... Hvad er der sket i din fortid??? Hvad har gjort at du er som du er blevet til nu?? Alt sådan noget.. Og jeg gider ikke læse at du faldt og slog dig på en sten så nu kan du ingenting huske... Der er sket noget, og det hører stadig med til din karakter... Du må godt have fået hukkomelsestab, men det skal stå her, sammen med resten af din bagrund...)
valgfag:(hvilket valgfag har din karakter valgt?) (sæt x foran dem du vil have) (som førsteårs elev må du vælge 3 hovedfag og under vært hovedfag må du vælge 1 speciale) (som andenårs elev må du vælge 4 hovedfag og under vært hovedfag må du vælge 2 speciale) (som førsteårs elev må du vælge 5 hovedfag og under vært hovedfag må du vælge 2 speciale)
kampsport
karate juitsu kendo ninjitsu judo taikido
musik
guitar bass chello flygte tromme sang
kunst
poesi glasmaling kermik tegning maling stoftryk
design
design udvikling sygning udstillings opbygning salg broderinger detalje sport
fodbold tenis golf løb triatlon svømmning
motoraktion
motercros racerløb lær-at-lave-en-bil lær-at lave-en-knallert
okultisme
vampyrisme mørk magi lys magi dæmonologi dragologi natur magi dans
ballet hiphop classisk step vals mavedans
Andet: (Det sker altid at jeg har glemt et eller andet.. Så skriv det endelig på, hvis du kommer i tanke om det.....)
Sidst rettet af Admin Man maj 12, 2008 10:10 pm, rettet 1 gang |
|
Admin Admin

Antal indlæg: 8 Join date: 08/05/08
 | Emne: hvordan gør jeg Fre maj 09, 2008 10:39 am | |
| hvordan laver jeg en karakter?
du kopire alt det her ind på et dokoment og udfylder det så trykker du på knappen "topic" og kopire det færdige ind så vil jeg godkende den inde for de næremeste dage |
|